Stress Sim, já sei, que levo muito tempo sem publicar rem. Pero é umha tempada um pouco difícil para os estudantes. Suponho que algo ponherei neste mês de stress examinatorio, pero nom prometo nada.
(E sim, hoje é o dia do Orgulho Friki e nom tenho nada friki que ponher. Que dura é a vida)
¶ 22:002 comentários
sábado, maio 20, 2006
We are de winners!!
Nom sei se hoje poderei ve-lo pero dado a febre no Blogomilho (e no fedelho) por Eurovisom eis os meus candidatos:
-Ganhadores morais (e em qualidade musical): Lordi por Finlândia
-Ganhadora do meu coraçom, ou das hormonas (quecousamaisbonitademulher): por Ucrânia
-Ganhador de esgalhar co riso: Lituânia We are the Winners!
O meu avô
Já sei que é dia da nai e que cumpre fazer um post homenageando a essa gram mulher que tenho a sorte de ter como progenitora. Mais vou-no deixar para o dia do seu aniversario, que isto da Dia da Nai e umha perralhada comercial e consumista (O que nom quita que lhe mercara algo :P ).
Hoje queria fazer umha homenagem a outra pessoa da minha familia. É umha pessoa da que nom tenho lembranças, pois morreu quince a nos antes de que eu nascera, pero a minha familia mantivo a sua memoria sempre presente . É o meu avô paterno. Francisco "Paco" Trigo.
A cousa é que onte à meia noite o meu pai e mais eu miráramos um capítulo de Expediente X no DVD, quando rematou pugemos a tele na TVG para ver o resumo da jornada. No meio do programa, centrado no Barça, emitirom umha entrevista cum dos jogadores míticos desta equipa e também do futbol espanhol (sic), Luis Suarez. Ao ve-lo meu pai comentou, de passada, que ele tinha a sua primeira ficha, no Fabril (daquela Deportivo B). Num momentinho buscou o cartafol onde arquiva toda a "historia desportiva" da familia e sacou-na:
E que fai a primeira ficha deste jogador de fama mundial, o primeiro e único galego que ganhou a Bota d'Ouro, jogador destacado na historia do Barça e do Inter de Milao, no album da minha familia? Pois porque o "desporte rei" tem umha boa déveda co meu finado avô, sendo ele quem o "fichou" para o Deportivo. Meu avô foi goleiro do Depor dende a tempada 32-33, sustituindo ao histórico Rodrigo baixo os paus:
Foi umguarda-redes escepcional, como lembrava um artigo na sua morte:
En mi vida conocí a alguien más ágil. Acaso Isido, muy anterior, pero nadie más. ¿Recuerdas la cabriola e Paulino Uzcudum cuando venció a Harry Wills, pasada por la tele? Pues eso lo hacía Paco Trigo tomando un bocadillo y con corbata. Y como persona, dios te de un apr te amigos tan leales como él, y que no te de dos millones de pesetas
Depois fichou para o Santander, em primeira daquela, onde jogou muitos anos, até que umha entrada mui mala de Unamuno, do At. Bilbao, arrincou-lhe um ril por dentro e tivo que ser operado. Depois disso deijou de jogar. Foi umha magoa, pois estava no melhor da sua carreira, com possíveis ofertas do Madrid. Abriu um bar na rua da Galera, em A Corunha, onde os jogadores de todos os clubes que visitavam a didade passavam a tomar algo. Para a lembrança quedam a sua agilidade e a sua qualidade como pessoa.
Agora está no mercado um livro, "Heroes de los dos bandos", que relata historias de altruismo na Guerra Civil, por riva da filiaçom dos protagonistas. Meu avó converteu-se em protagonista dumha dessas histórias sem busca-lo. Umha noite ele e os seus amigos de plantilha estavam de foliada nos locais do Orçam (Qual Beckman e Ronaldo de començos de século XX :P ) quando um comando de falangistas entrou no cabaret. Confundirom ao meu avó cum dos "Hermanos de la lejia" (Oito irmans corunhesês, entre eles Babel Garcia jogador do Depor que ourinhou burlonamente diante do pelotom que o tinha que fusilar, que personificarom a pouca resistência e esta cidade puxo às tropas franquistas) e sacaro-no fora para "pasearlo". A Fortuna acompanhou-no essa noite pois Hilario Marrero, jogador do Madrid, estava também de "festa" polos locais e os falangistas ao velo correrom pedir-lhe que lhes assinara autógrafos. Marrero reconheceu as intencions dos fascistas e interpelou-nos, perguntándo-lhes que faciam com Paco Trigo, gram jogador. A parelha de falangistas, ante essa indeitifacaçom "esculpatoria" confesarom alegremente que tinham intençom de "pasearlo" pero já que nom era o que buscavam podia marchar...
Passando páginas no album topei com outra imagem, que cos tempos de selecçons nacionais (de verdade) que levamos calha mui bem:
Som fotos do meu tio Paco, como o seu pai, na equipa nacional de atletismo (daquela "Seleccion Regional Gallega"). O homem colheu o relevo do meu avo, sendo jogador do Celta e do Depor nos sesenta, antes de emigrar aos EEUU. Igual que todos os seus irmans, atletistas, jogadores de futbol ou baloncesto (como meu pai) de mais ou menos sona local. Semelha que os Trigo levam o "gene desportivo" e que eu som filho do leiteiro...
E falando de leite.. tenho quase remata as explicaçons as perguntas formuladas com #### leite polas senhoritas Oko e Madeleine, nus dias o publico.
¶ 09:551 comentários
quinta-feira, maio 04, 2006
Borbulhinhas...
Sempre é agradavel quedar com umha pessoa que queres tanto e vai meses que nom vias. Hoje convidei coa gaiteira (Umha das poucas pessoas quem de estar sexy em traje de cotio... nom te alporices...) a contar-nos as desgraças e as alegrias desta tempada. Também topei co Gato (Que me digo que coa barba pareco-me a um pessoeiro... o que se lhe admite aos amigos..) e fijo-me babejar com um video da nova XGL..
Noutra orde de cousas, tenho umha pergunta de ciência dando voltas à minha cabecinha inqueda. Levo umha semana tentando resolver umha questom plantexada polo meu pai o sabado: Qual é a razom de que a tónica forme mais escuma quando há gelo no recipiente no que a verteres? Devo-lhe umha tónica, um café ou outra consumiçom, a quem tope umha soluçom. Nota 1: Já o comprovei, é verdade. Nota 2: Nom, nom é que a menor temperatura menor soluvilidade... o CO2 dilue-se pior a maior temperatura....
Conjura de ladróns... Nom tenho muito tempo de actualizar o blog, dous cousinhas ceptistas para hoje, Umha protesta e um pouco de humor:
Protestando: Segundo informa Círculo Escéptico o vindeiro 29 de abril celebra-se em Tenerife o "II Congreso Nacional de Homeopatía". Nom seria mais que umha juntança de curandeiros e timadores mais se a nossa ministra de Sanidade nom aceitasse ser membro do "Comite de Honra". É umha vergonha que Elena Salgado (como ministra, como pessoa pode fazer o que lhe saia da carteira ministerial), reponsável da saude de todos, dea cobertura oficial a esse tipo de prácticas supersticiosas e alonxadas da verdadeira medicina. Se queres assinar umha carta de protesto podes faze-lo aquí.
E para rir um pouco, El Gran Wyoming fazendo burla do impresentável de Friker Jimenez (Tito-tatim-tatim-tatim!):
Falando doutra cousa, buscando informaçom para ligar algo de Elena Salgado topei coa sua referência na Wikipedia em castelhano e vexo que seguem empregando os nomes franquistas "Orense" "La Coruña". Já vai dum ano que deixei de colaborar coa Wikipedia em castelhano (Em artigos sobre Matemáticas e Física) por essa política ridicula de empregar toponimos inexistentes. Agora tenhem fechada a ediçom desses artigos para evitar "vandalismo"... brrrr...
¶ 12:376 comentários
"Si eu fixen tal mundo, que o demo me leve"
Era o que dicía o deus de Curros Enriquez em "Mirand'o Chau". E pouco mais se pode dizer sobre o que acontece no mundo...