Semelhanças, diferenças, átomos e planetas...

É incrível os muitos caminhos que pode tomar a mente humana para empregares umha mesma ideia. A relatividade e a teoría nuclear que permitirom achar a energia nuclear som verdadeiras mostras de ate onde pode chegar o génio humano.
Bem empregadas podem levarnos às estrelas, coma a missom
New Horizons da
NASA, que emprega uns 11 quilograma de plutónio para gerar energia por efeito da sua descomposiçom natural. A nave empregará 10 anos em chegar a
Plutom e logo continuará ate a
Cintura de Kuiper-Edgeworth (Ainda que eiquí entramos na discussom de sempre, se Plutom é um planeta o namais um corpo grande do sistema de Kuiper...), chegando mais distância que qualquer outro engenio humano. A sua beleza é incrivel. E digo beleza pois isso é, coma define o Estraviz:"
Conjunto de qualidades que, manifestadas de maneira sensível, comunicam um deleite espiritual ou um sentimento de admiraçom. "
Noutro lado da energia nuclear estam as palavras de
Chirac defendendo ca França poida empregar o seus arsenais nucleares em defesa a um ataque terrorista. Umha ameaça vacua e perigosa nos tempos nos que vivimos. As armas nucleares som o exemplo de qua Ciência pode, quando somete-se aos desexos dos políticos, criar frutos velenosos.
(Noutras cousas, debecia* por veres "
Brokeback Mountain" pero quando chegamos ao cinema topamos com umha quenda que chegaba à rua. Agardamos mais já venderam tudos os bilhetes. Irei manhá, sosinho isso sim, que este finde nom queda ninguem)
(Umha preguntinha... é "debecer" ou "devecer"? :S)